Grupėje dirba:

Laima Radzevičienė, priešmokyklinio ugdymo vyr. mokytoja

Toma Rastonienė, priešmokyklinio ugdymo mokytoja

 

Vilma Gedvilienė, mokytojos padėjėja

Vilija Šarkienė, mokytojos padėjėja

Ingrida Šlimienė, vaiko padėjėja

 

Grupės darbo laikas: 7.00 – 19.00 val.

2021 – 2022 m. m.

RAIDŽIŲ IR GARSŲ KELIONĖ…
Šiandien įstaigos logopedė pravedė ,,Linksmuolių” gr. vaikams pramogą ,,Raidžių ir garsų kelionė”. Žaisdami žaidimus vaikai suprato, kad visus garsus galima pažymėti raidėmis. Daug teigiamų emocijų suteikė žaidimas. Atspėk, kur skamba varpelis?”

2022-05-12

 

PROJEKTAS „JIE MIELI IR SKIRTINGI, BET NE VISI LAIMINGI“

TREČIOJI UŽDUOTIS:

Gegužės mėnesį žiūrėti su vaikais filmuką, https://www.youtube.com/watch?v=xFPoIU5iiYQ aptarti jį ir naudojant antrines žaliavas bei kitas menines priemones gaminti vandens gyvūną.

2022-05-13

 

PROJEKTAS „JIE MIELI IR SKIRTINGI, BET NE VISI LAIMINGI“

ANTROJI UŽDUOTIS:

Balandžio mėnesį žiūrėti su vaikais filmuką, https://youtu.be/kz_8QOdLNrE aptarti jį ir savo delniuko trafareto pagalba bei pasirinktomis meninėmis priemonėmis piešti, klijuoti, aplikuoti, tapyti naminį gyvūną.

 

2022-04-25

 

PROJEKTAS „JIE MIELI IR SKIRTINGI, BET NE VISI LAIMINGI“

Gavome pakvietimą iš projekto organizatorių ir prisijungėme prie Kauno miesto vaikų darželio „Raudonkepuraitė“ tarptautinis švietimo įstaigų bendruomenių emocinės raiškos ir jausmų projektas II, JIE MIELI IR SKIRTINGI, BET NE VISI LAIMINGI“.

 Projekto aktualumas

Šiuolaikiniai vaikai labiau atitrūkę nuo gamtos, dažnai jiems gyvūnas kaip žaislas: mielas, pūkuotas, teikiantis džiaugsmo. Tačiau retas vaikas žino kokioje aplinkoje tie gyvūnai gyvena ir kokias patiria emocijas. Ko reikia , kad jie išgyventų ir būtų laimingi?  Kokie mūsų kasdieniniai įpročiai tiesiogiai ar ne tiesiogiai veikia gyvūnų gyvenimo sąlygas, jų išlikimą? Vaikams sunku suvokti, kad gyvūnas gali būti liūdnas ne tik todėl, kad alkanas, bet gal būt ir dėlto, kad jo namai griaunami, teršiama aplinka arba jis įkalintas tenkinant trumpalaikius ir neapgalvotus žmonių įgeidžius. Todėl labai svarbu perteikti vaikams su kokioms emocijomis susiduria gyvūnai patirdami tai kas nuo jų nepriklauso: skausmą, bejėgiškumą, pyktį, agresiją.

Turime padėti vaikams suvokti šią problemą nuo mažens. Skiriant ypatingą dėmesį ekologinės sampratos formavimui. Ir jau vaikų darželyje integruoti ją į ugdomąją kūrybinę veiklą atsižvelgiant į esančią emociją.

Tikslas – skatinti Lietuvos ir užsienio šalių švietimo įstaigų bendravimą ir bendradarbiavimą siekiant plėtoti ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų empatiją rūpinantis silpnesniu, atkreipiant dėmesį į šių dienų ekologines problemas, dalinantis gerąją patirtimi bei emocijomis įgyvendinant projektą.

 Uždaviniai:

1. Sudaryti galimybes atsiskleisti vaikų emocijoms ir išradingumui kuriant laukinį gyvūną.

2. Stiprinti emocinį vaiko ir naminio gyvūno ryšį skatinant juo rūpintis.

3. Skatinti vaikus perteikti savo susirūpinimą, atkreipiant dėmesį į vandens gyvūnų ekologines problemas.

PIRMOJI UŽDUOTIS:

Kovo mėnesį pasaulinei laukinės gamtos dienai paminėti žiūrėti su vaikais filmuką,

https://youtu.be/WYXJctALr3s aptarti jį ir naudojantis lipdymo priemonėmis: plastilinu, modelinu, moliu, gipsu lipdyti laukinį gyvūną – žvėrį. 

2022-03-30

LIETUVIŲ TRADICINIAI AMATAI

Šią savaitę vaikai mokėsi pažinti lietuvių tradicinius amatus. Mąstymo žemėlapio metodu išmoko skirti amatininkus ir jų padarytus daiktus.

2022-03-02

 

ŠVENTINIS VAKARAS ,,ŽIBINTŲ ŠVIESA”

Žibintų šventės prasmė

Tamsiuoju laikotarpiu žmonės turėtų gyventi ramiau, daugiau laiko skirti savo vidiniam pasauliui. Žibintų šventė mums visiems primena, kad nors lauke ir tamsu, viduje visada šilta ir šviesu. Viduje – tai sieloje. Sielos šviesa ir yra tikroji žibinto šviesa, kurią svarbu saugoti, prižiūrėti ir neleisti tai šviesai užgesti.

Kai sutemo, vaikai susėdę prie ,,laužo” klausėsi istorijos apie Martyno gerumą, apie dvi seseris ir pamotę, apie nykštukus. Pažaidę, pašokę, pažiūrėję suvaidintus šešėlius, pasiėmę žibintus vaikai keliavo ieškoti nykštukų, kurie daro stebuklus. Jų nerado, bet rado paliktas dovanas.

2021-11-12

EKSKURSIJA Į GARGŽDŲ KRAŠTO MUZIEJŲ

Muziejuje mus pasitiko edukatorė, kuri papasakojo, kaip atsirado Gargždų miestas, ką žmonės anuomet veikė, kaip gyveno. Sužinojo, kokį simbolį turi šis miestas – herbą. Edukacinės veiklos metu vaikai pasigamino Gargždų miesto herbą. Vėliau edukatorė parodė muziejuje vykstančią iš lino audinio pasiūtų vaikų ir suaugusiųjų drabužių parodą.  Apžiūrėjome išaustas juostas, knygų skirtukus, papuošalus…

2021-10-21

 

PARODA ,,VORIUKŲ DARBYMETIS”

Paroda eksponuojama Klaipėdos r. švietimo centre.

 

2021-10-18

KELIONĖ Į BIBLIOTEKĄ 

Šiame susitikime „Mėgintuvėlio kelionės Kvietinių bibliotekoje” vaikai gamino savo medūzą butelyje. 🙂

2021-10-06

RUDENĖLIO GROŽIS🍁🍂🍁🍂🍁

SPIRALĖS…

2021-10-04

OBUOLIAI, OBUOLĖLIAI…

Šiandien grupėje karaliavo obuoliai…🍎🍏🍎🍏🍎🍏🍎🍎🍏🍎🍏🍎🍏🍎🍏🍎🍏🍎🍏🍎🍏🍎🍏
Vaikai ragavo obuolius, obuolienę, džiovintus obuolius, obuolių pyragą, vaisių džiovintas juosteles. Obuolio degustacijai naudojo penkis pojūčius: regą, skonį, kvapą, klausą, lietimą.

2021-09-17

2020 – 2021 m. m. 

„ŠYPSENA – KELIAS Į DRAUGYSTĘ“

Prisijungėme prie ilgalaikio tarptautinio projekto.

Birželio mėnesio užduotis

Suorganizuoti savo įstaigoje ar grupėje šventę skirtą Tarptautinei vaikų gynimo dienai paminėti.

TĖTI, KAIP GERA MAN TAVE TURĖTI 🤗🤗🤗

Muzikinis sveikinimas tėčiams🧡🧡🧡

 

METALO IEŠKOTOJAI  🧐🧐🧐🧐🧐

Išbandėme nematytą prietaisą – metalo detektorių. Kieme ieškojome ,,pasislėpusio” metalo. Kai prietaisas nustodavo skleisti garsą, supratome, kad toje vietoje yra metalas (radome po plytelėmis, po aikštelės danga, po žole…). Ši veikla vaikus labai sudomino…

 

YPATINGA DIENA DARŽELYJE – STOVYKLA⛺⛺⛺

Tradiciškai, paskutinę gegužės mėnesio dieną, priešmokyklinukams organizuojame atsisveikinimo su darželiu dieną. Šiemet įkūrėme stovyklavietę. Vaikai mokėsi ,,kurti laužą” iš kankorėžių. Pasitarę su draugu, piešė, rašė palapinės pristatymą. Žaidė įvairius žaidimus, sportavo. Lauke valgė vaisius ir pietavo, kaip ir dera tikroje stovykloje. Po sočių pietų, paklausę pasakos, vaikai ilsėjosi palapinėse.

Ši diena ilgai išliks vaikų atmintyje😀

 

DIPLOMŲ ĮTEIKIMAS PRIEŠMOKYKLINUKAMS🎈🎈🎈

 

„ŠYPSENA – KELIAS Į DRAUGYSTĘ“

Prisijungėme prie ilgalaikio tarptautinio projekto.

Gegužės mėnesio užduotis

Pasirinkę įvairias menines priemones vaikai gamina lėlę, skirtą motinos dienai.

 

SĖJAME SĖKLYTES, SODINAME BULVYTES…

 

DOVANA – KNYGŲ SKIRTUKAI 

Jau visą savaitę Jono Lankučio viešoje bibliotekoje Kvietinių skyriuje galima išsirinkti patinkančius knygų skirtukus, kuriuos dovanoja Gargždų lopšelio-darželio Kvietinių skyriaus auklėtiniai.
Kviečiame pasidžiaugti vaikų nuoširdžiu darbu 🙂

 

PARODA ,,NAUJI BATELIAI MAMYTEI”

https://fb.watch/5zMbejvNmM/

 

GERUMO AKMENĖLIAI

Prisijungėme prie Jono Lankučio viešosios bibliotekos Kvietinių skyriaus siūlomos akcijos “Gerumo akmenėliai”. Nors palinkėjimą vaikams užrašyti nebuvo paprasta, žmones džiugins akmenukuose pavaizduoti palinkėjimų piešinėliai 🙂

 

„ŠYPSENA – KELIAS Į DRAUGYSTĘ“

Prisijungėme prie ilgalaikio tarptautinio projekto.

Balandžio mėnesio užduotis

Tarptautinei vaikų knygos dienai paminėti, pasirenkant įvairias menines priemones sukurti linksmą skirtuką knygai.

 

MĄSTYMO ŽEMĖLAPIAI

Išbandėme vaikų mąstymo gebėjimus ugdančią priemonę – mąstymo žemėlapius.

Veiklose naudojome apskritimo, sekos, grupavimo žemėlapius. Pastebėjome, kad su šia priemone vaikai lengviau įsisavina naują ugdymo medžiagą.

Apskritimo žemėlapis

Sekos žemėlapis

Grupavimo žemėlapis

 

„ŠYPSENA – KELIAS Į DRAUGYSTĘ“

Prisijungėme prie ilgalaikio tarptautinio projekto.

Kovo mėnesio užduotis

Naudojantis įvairiomis buitinėmis, meninėmis ar kt. priemonėmis dėlioti emocijų mandalą.

 

 

ŽEMĖS DIENA 🌏🌎🌍

Prisijungėme prie respublikinio projekto ,,Aš – Žemės vaikas: tyrinėju, atrandu”.

Vaikai iš antrinių žaliavų – kamštelių, kūrė savo planetą – Žemę. Tyrinėdami gaublį analizavo, ko mūsų planetoje daugiau: vandens ar sausumų? Surado, kur yra šalčiausios Žemėje vietos – ašigaliuose.
Aptarėme, ką reikėtų daryti, kad išsaugotume mūsų Žemę – reikia nešiukšlinti ir būtinai rūšiuoti.

 

KOVO 11-OJI 💛💚🧡

 

INTEGRUOTA MUZIKOS IR DAILĖS VEIKLA ,,NATOS KITAIP”

 

„ŠYPSENA – KELIAS Į DRAUGYSTĘ“

Prisijungėme prie ilgalaikio tarptautinio projekto.

Vaikystė tai yra tas ypatingas žmogaus gyvenimo etapas, kurio metu įgyti įgūdžiai, patirtis, išlieka
visam gyvenimui. Nuo to, kokia aplinka vaiką supa, kokias emocijas jis patiria ir kaip jas išreiškia dar
būdamas mažas, priklausys jo viso gyvenimo kokybė. Emocijos mūsų gyvenime yra labai svarbios. Jų
atpažinimo, išgyvenimo ir tinkamo priėmimo turime mokytis ir mokyti savo vaikus visą gyvenimą, nes
tik emocijų pagalba mes galime pamatyti kas su mumis vyksta, priimti svarbius sprendimus, išreikšti
kilusius jausmus.

Kiekvieną mėnesį gauname užduotis, kurias vaikai atlieka su malonumu.

Vasario mėnesio užduotis

Iš savo šalies vėliavos spalvų pasidaryti emocijas ir jomis pasipuošti grupės langus.

 

ŽODELIS ,,AČIŪ”

Prisijungėme prie respublikinės kūrybinių darbų parodos ,,Žodelis ,,AČIŪ”, skirtos tarptautinei ,,AČIŪ” dienai paminėti. Šis žodelis daro stebuklus…

ŠV. KALĖDŲ LAUKIMAS😇😇😇😇😇😇😇😇
Gera būti kartu….🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗

 

HELOVINAS DARŽELYJE👻👻

 

ILGIAUSIAS ŠALIKAS

Draugystė ir kūrybiškumas liejosi marginant ilgiausią šaliką.
🧣🧣🧣🧣🧣🧣🧣🧣🧣🧣🧣🧣🧣🧣🧣🧣

 

PAGYVENUSIŲ ŽMONIŲ DIENA

Amžiaus nesustabdysi, todėl kiekvienas gyvenimo tarpsnis yra žavus. Juk mes mylime mamas ir močiutes, tėčius ir senelius negalvodami, koks jų amžius, neskaičiuodami jų raukšlių veide…

Šis muzikinis sveikinimas – močiutėms ir seneliams.
Mylime Jus labai🥰🥰🥰🤗🤗🤗
INTEGRUOTA VEIKLA M. K. ČIURLIONIO 145-ĄSIAS GIMIMO METINES PAMINĖTI 
Klausydami M. K. Čiurlionio muzikinių kūrinių ,,Miške”, ,,Jūra”, piešė įsivaizduojamus reginius, emocijas…

https://drive.google.com/file/d/1YaA8q_hSawLA_5mUOyJJ27Zb1rvM2bk0/view?usp=drive_web

 

DARŽO GĖRYBĖS

Mūsų rudeninio daržo gėrybės…
🥔🧅🧄🌽🥕🍆🍅🥔🧅🧄🌽🍆🍅🥔🧅🧄
EMOCIJOS
Vaidindami situacijas vaikai prisiminė ir mokėsi įvardyti emocijas😀😮😒😡😭
SEU PROGRAMA ,,ZIPIO DRAUGAI”