Vaikų amžius:

5m.-7m.

 

Grupėje dirba:

Odeta Ąžuolaitė, priešmokyklinio ugdymo vyr. mokytoja

Vilija Šarkienė, priešmokyklinio ugdymo mokytoja

 

Vilma Gedvilienė, mokytojos padėjėja

Eglė Balci, mokytojos padėjėja

 

Grupės darbo laikas: 7.00 – 19.00 val.

Veikla:

2023 m. m.

Sausis:

Data Mėnesio veikla Gerosios patirties sklaida(įstaigos pedagogams) Gerosios darbo patirties sklaida (už įstaigos ribų) Projektinė veikla Kita
6d. Šventinis rytmetys „Atkeliavo trys karaliai“ S.Kneipo sveikatingumo terapija visus metus Projektas „Futboliukas“ visus metus  Akcija:„Baltasis badas“
13d. Šventinis rytmetys „Atminimas gyvas, nes liudija“

Vasaris:

Data Mėnesio veikla Gerosios patirties sklaida(įstaigos pedagogams) Gerosios darbo patirties sklaida (už įstaigos ribų) Projektinė veikla Kita
 STEAM savaitė „Kas yra vanduo?“
13d. Šventinis rytmetys „Atminimas gyvas, nes liudija“

Kovas:

Data Mėnesio veikla Gerosios patirties sklaida(įstaigos pedagogams) Gerosios darbo patirties sklaida (už įstaigos ribų) Projektinė veikla Kita
3d. Šventinis rytmetys „Kaziuko mainų turgus“
6 – 10d. Amatų savaitė

Balandis:

Data Mėnesio veikla Gerosios patirties sklaida(įstaigos pedagogams) Gerosios darbo patirties sklaida (už įstaigos ribų) Projektinė veikla Kita
12d. Šventinis renginys „Vaikų velykėlės“ Respublikinės ikimokyklinių ir priešmokyklinių ugdymo įstaigų pramogos „Velykinis kiškučių bėgimas – 2023“ dalyviai.
17-21d. Teminė savaitė „Antras gyvenimas“. Madų šou, panaudojant antrines žaliavas. Akcija „Darom“.

Gegužė:

Data Mėnesio veikla Gerosios patirties sklaida(įstaigos pedagogams) Gerosios darbo patirties sklaida (už įstaigos ribų) Projektinė veikla Kita
5d. Tarptautinio vaikų meno projekto „Mamos skrybėlaitė“ dalyviai
19d.

 

MOLIO PLYTELĖJE – ŽEMAITIŠKI ORNAMENTAI

“Linksmuolių” grupė vyko į Dovilų etninės kultūros centrą, kuriame vyko “Molio plytelėje – žemaitiški ornamentai” edukacija. Edukacijoje vaikai buvo supažindinti su savo giminės žemaitiška tarme, rūbais ir namų apyvokos daiktų puošybos ornamentais. Pašokę ir padainavę vaikai kibo į darbus ir gamino plyteles iš molio, kurias puošė žemaitiškais ornamentais.

2022-10-14

APSILANKYMAS BIBLIOTEKOJE

Šiandien Kvietinių bibliotekoje susitikome su rašytoju V.Šidlausku. Rašytojas pristatė savo kūrybos knygas ir jų pagrindinius veikėjus. Autorius pasakojo ir dainavo apie savo knygų herojus bei juos piešė. Vaikai įdėmiai klausėsi, kartu dainavo ir uždavinėjo autoriui daug smagių klausimų. Na, o pabaigoje laukė vaišės.

2022-09-20

2021 – 2022 m. m.

ŠVENTINĖ DIENA DARŽELYJE…

🌼🌺🌼🌺🌼🌺🌼🌺
Sudie, tauškutės lėlės
Ir meškine tylus.
Sudie, darželi mielas,
Uždarom vartelius.
Čia žaisti buvo linksma,
Tarp saulės ir gėlių,
Tiktai širdelė linksta
Prie mokslų didelių.
Dilin dilin – ar girdite – dilin
Skambutis naujas draugas –
Vilioja mus tolyn.
🌺🌼🌺🌼🌺🌼🌺🌼
Šiuos žodelius skiriame mūsų priešmokyklinukams.
Linkime sėkmės mokykloje!

2022-05-31

 

PROGRAMOS ,,LAIKAS KARTU” UŽBAIGIMAS

Baigiant programą ,,LAIKAS KARTU” su vaikais prisiminėme, kiek daug išmoko kartu su meškiuku Tuktuku – pažinti save, bendrauti, bendradarbiauti, drausmės, atsakomybės, sprendimų priėmimo ir įveikimo, pagarbos sau bei kitiems…

Manome, kad išmokti vaikų įgūdžiai padės pasiekti sėkmę mokykloje ir kasdieniame gyvenime.

 

2022-05-31

 

STOVYKLA PRASIDEDA…

Tęsiame savo grupės tradiciją – vasarą pasitinkame stovyklaudami. Kadangi šią savaitę orai lietingi, stovyklavietę įsirengėme sporto salėje.

Tikras poilsis – stovyklaujant su palapinėmis…

 

2022-05-23

KIAULPIENIŲ PIEVOJE…

 

2022-05-18

,,NOSYTĖ IR NOSINYTĖ”

Šiandien vaikučiai su visuomenės sveikatos specialiste Rasa turėjo užsiėmimą „Nosytė ir nosinytė“, kurio metu aiškinosi kam žmogui reikalinga nosis, kokia jos funkcija, kas atsitinka kai nosytė suserga, mokėmės naudotis nosinaite ir kaip teisingai išsipūsti nosį, bei prisiminėme kaip teisingai plauti rankas. Žiūrėdami į paveikslėlius – „Dramblys“, „Paršelis“, „Višta“ ir „Besmegenis“ analizavome ir aiškinomės kaip vadinasi jų nosys ir kuo yra jos panašios. Veiklos pabaigoje vaikai ėjo daryti užduotėlių – žiūrėdami į paršelį turėjo pastebėti ko jam trūksta ir trūkstamą dalį nupiešti. Kita užduotis buvo nupiešti savo nosinę.
Vaikučiams į namus įduodama užduotis. Prašome tėvelių pagalbos. Visą savaitę vaikučiai turės pildyti ,,Rankų plovimo dienoraštį“ ir kitą pirmadienį, ateinant į darželį, reikės atsinešti jį užpildytą. Su vaikučiais aptarsime kaip jiems sekėsi tai įvykdyti.
2022-05-23
RAIDŽIŲ IR GARSŲ KELIONĖ…
Šiandien įstaigos logopedė pravedė ,,Linksmuolių” gr. vaikams pramogą ,,Raidžių ir garsų kelionė”. Žaisdami žaidimus vaikai suprato, kad visus garsus galima pažymėti raidėmis. Daug teigiamų emocijų suteikė žaidimas. Atspėk, kur skamba varpelis?”

2022-05-12

 

PROJEKTAS „JIE MIELI IR SKIRTINGI, BET NE VISI LAIMINGI“

TREČIOJI UŽDUOTIS:

Gegužės mėnesį žiūrėti su vaikais filmuką, https://www.youtube.com/watch?v=xFPoIU5iiYQ aptarti jį ir naudojant antrines žaliavas bei kitas menines priemones gaminti vandens gyvūną.

2022-05-13

 

PROJEKTAS „JIE MIELI IR SKIRTINGI, BET NE VISI LAIMINGI“

ANTROJI UŽDUOTIS:

Balandžio mėnesį žiūrėti su vaikais filmuką, https://youtu.be/kz_8QOdLNrE aptarti jį ir savo delniuko trafareto pagalba bei pasirinktomis meninėmis priemonėmis piešti, klijuoti, aplikuoti, tapyti naminį gyvūną.

 

2022-04-25

 

PROJEKTAS „JIE MIELI IR SKIRTINGI, BET NE VISI LAIMINGI“

Gavome pakvietimą iš projekto organizatorių ir prisijungėme prie Kauno miesto vaikų darželio „Raudonkepuraitė“ tarptautinis švietimo įstaigų bendruomenių emocinės raiškos ir jausmų projektas II, JIE MIELI IR SKIRTINGI, BET NE VISI LAIMINGI“.

 Projekto aktualumas

Šiuolaikiniai vaikai labiau atitrūkę nuo gamtos, dažnai jiems gyvūnas kaip žaislas: mielas, pūkuotas, teikiantis džiaugsmo. Tačiau retas vaikas žino kokioje aplinkoje tie gyvūnai gyvena ir kokias patiria emocijas. Ko reikia , kad jie išgyventų ir būtų laimingi?  Kokie mūsų kasdieniniai įpročiai tiesiogiai ar ne tiesiogiai veikia gyvūnų gyvenimo sąlygas, jų išlikimą? Vaikams sunku suvokti, kad gyvūnas gali būti liūdnas ne tik todėl, kad alkanas, bet gal būt ir dėlto, kad jo namai griaunami, teršiama aplinka arba jis įkalintas tenkinant trumpalaikius ir neapgalvotus žmonių įgeidžius. Todėl labai svarbu perteikti vaikams su kokioms emocijomis susiduria gyvūnai patirdami tai kas nuo jų nepriklauso: skausmą, bejėgiškumą, pyktį, agresiją.

Turime padėti vaikams suvokti šią problemą nuo mažens. Skiriant ypatingą dėmesį ekologinės sampratos formavimui. Ir jau vaikų darželyje integruoti ją į ugdomąją kūrybinę veiklą atsižvelgiant į esančią emociją.

Tikslas – skatinti Lietuvos ir užsienio šalių švietimo įstaigų bendravimą ir bendradarbiavimą siekiant plėtoti ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų empatiją rūpinantis silpnesniu, atkreipiant dėmesį į šių dienų ekologines problemas, dalinantis gerąją patirtimi bei emocijomis įgyvendinant projektą.

 Uždaviniai:

1. Sudaryti galimybes atsiskleisti vaikų emocijoms ir išradingumui kuriant laukinį gyvūną.

2. Stiprinti emocinį vaiko ir naminio gyvūno ryšį skatinant juo rūpintis.

3. Skatinti vaikus perteikti savo susirūpinimą, atkreipiant dėmesį į vandens gyvūnų ekologines problemas.

PIRMOJI UŽDUOTIS:

Kovo mėnesį pasaulinei laukinės gamtos dienai paminėti žiūrėti su vaikais filmuką,

https://youtu.be/WYXJctALr3s aptarti jį ir naudojantis lipdymo priemonėmis: plastilinu, modelinu, moliu, gipsu lipdyti laukinį gyvūną – žvėrį. 

2022-03-30

LIETUVIŲ TRADICINIAI AMATAI

Šią savaitę vaikai mokėsi pažinti lietuvių tradicinius amatus. Mąstymo žemėlapio metodu išmoko skirti amatininkus ir jų padarytus daiktus.

2022-03-02