Lopšelio-darželio veiklos kokybės įsivertinimas atliekamas kaip:
visuminis įsivertinimas – tai plati lopšelio-darželio veiklos analizė pagal visas septynias veiklos sritis, rodiklius ir juos detalizuojančius kokybės kriterijus. Šis būdas yra skirtas mokyklos veiklos kokybės diagnostikai ir yra pagrindas teminiam mokyklos veiklos kokybės įsivertinimui;
teminis įsivertinimas – gili, tikslinga, išsami pasirinktos lopšelio-darželio veiklos srities analizė, kurią lopšelis-darželis atlieka norėdamas įsigilinti į iššūkius keliančią mokyklos veiklos sritį.
Veiklos kokybės įsivertinimas atliekamas vadovaujantis dokumentais:
Gargždų lopšelio-darželio „Naminukas“ veiklos kokybės įsivertinimo tvarkos aprašas, 2024 m.
Veiklos kokybės įsivertinimo metodinės rekomendacijos, 2023 m.
IPU Mokyklu-veiklos-kokybes-isivertinimo-metodika, 2021 m.
_____________________________________________________________
2014 m., 2017 m., 2019., 2021 m. „Plačiojo“ veiklos kokybės įsivertinimo diagrama, „Naminukas“
2021 m. „Plačiojo“ veiklos kokybės įsivertinimo diagrama, Kvietinių skyrius