Lopšelio-darželio veiklos kokybės įsivertinimas atliekamas kaip:
visuminis įsivertinimas – tai plati Lopšelio-darželio veiklos analizė pagal visas septynias veiklos sritis, rodiklius ir juos detalizuojančius kokybės kriterijus. Šis būdas yra skirtas mokyklos veiklos kokybės diagnostikai ir yra pagrindas teminiam mokyklos veiklos kokybės įsivertinimui;
teminis įsivertinimas – gili, tikslinga, išsami pasirinktos Lopšelio-darželio veiklos srities analizė, kurią įstaiga atlieka norėdama įsigilinti į iššūkius keliančią mokyklos veiklos sritį.
Veiklos kokybės įsivertinimas atliekamas vadovaujantis dokumentais:
Gargždų lopšelio-darželio „Naminukas“ veiklos kokybės įsivertinimo tvarkos aprašas, 2024 m.
Veiklos kokybės įsivertinimo metodinės rekomendacijos, 2023 m.
IPU Mokyklu-veiklos-kokybes-isivertinimo-metodika, 2021 m.
Gargždų lopšelio-darželio „Naminukas“ veiklos kokybės įsivertinimo ataskaitos
2023 m. „Visuminio“ veiklos kokybės įsivertinimo suvestinė
2023 m. „Visuminio“ veiklos kokybės įsivertinimo suvestinė KVIETINIŲ SKYRIUS
___________________________________________________________
2014 m., 2017 m., 2019., 2021 m. „Plačiojo“ veiklos kokybės įsivertinimo suvestinė, „Naminukas“
2021 m. „Plačiojo“ veiklos kokybės įsivertinimo suvestinė, Kvietinių skyrius